fredag, april 25, 2008

34 minutes

Det är en glad figur som skriver blogg här idag! (Inte för att jag inte brukar vara det men idag är jag väldigt glad).
Jag är nämligen, för första gången någonsin typ, ledig en hel helg. Fredag, Lördag OCH Söndag.
Jag ska helt klart utnyttja detta på absolut bästa sätt. Imorgon bär det ut för att hitta alla de saker som man fattas och efter det blir det en trevlig lunch.
Eller trevlig är nog att underdriva. Om allting blir som jag tänkt så kommer nog lunchen att bli extremt bra. Några trevliga vänner, lite alkohol och gärna utomhus servering(=cigg) är en jävligt bra kombination. Sen på kvällen är förfesten inte direkt spikad men det blir definitivt hipp och kvällen ska inte vara slut förrän absolut tidigast 5.

Jag är taggad till max, och att det är lönehelg gör inte det hela sämre.
Skål, NU börjar livet/festen!



Inga kommentarer: