måndag, april 28, 2008

bitterfitta

Helgen har varit väldigt trevlig men också väldigt otrevlig.

Lunch på Jensens, Öl på lilla, Drink på Debaser, Vin hos mamma, Redbull Vodka på Buddah.
Men tyvärr är det inte den goda drickan som står i centrum denna helgen, snarare allt skit som hänt och allt som blivit skit och förstört. Allting som sticker som en nål i ögat och som får en att bli irriterad bara man tänker på det. Det känns som jag gett upp hoppet om människan. Man blir bara irriterad och arg.
Ok som grädde på moset så jobbar jag från 14.30 - 22.15 på Onsdag. Kommer nog vara fantastiskt mycket att göra....Det är ju trots allt Valborg, årets största biodag.....

Nu ska jag röka en cigg och sen blir det utgång i det fina vädret. Jag gillar att det typ är halvsommar redan. Och ett ordspråk på vägen:

"Behandla andra så som du själv vill bli behandlad"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jonas! Nu blev jag lite ledsen av din blogg!

Anonym sa...

alltså lilla mobiltapparen,jag är superstirrig, ring mig, dirr, 0768669697/ lillslynan